Biker.ee

Sherco ST1.25 0.125 2011

Kui soovid mootorrattaga sõitmisele kulutada minimaalselt aega ja raha, kuid saada vastu võimalikult palju, on parim lahendus traiel.
Võid harjutada koduhoovis seismist ja keeramist või aia taga kivihunnikus turnida - oskused tulevad mõlemal juhul.

Vähe sõitnud ja väga heas korras traiel nii täiskasvanud algajale kui noorele.
Vajab minimaalselt hooldust, Rehvid peaaegu uued. Kaal 68kg.
Kaasa 2 tagumist porilauda. (Siiani pole vaja läinud)

Hind 1900EUR.
kontakt: info ät mootorratas.ee

Vaba teema • Re: Kas kütusemüüjad lihtsalt huiiavad, või milleks seda kütuse hinda päevas mitu korda muuta?

Leedus on disljonks kõige soodsam jah, aga seal ka hinnad kõiguvad ikka eri kohtades. kuskil kaunasest mööda sõites natuke poola piiri pole on hind kõige madalam. ja noh siis osades kõrvalisemates kohtades väiksemate teede ääres on ka soodukaid. Alla 1.1 sealt disljonksi osta pole mingi eriline küss

Statistika: Postitatud Postitas will111 — 14 minutit tagasi

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

@Jesper, tänan, sa said täpselt asjale pihta. Tuleb välja, et mõnedel meie hulgas on olemas arenguvõime
@urmas66, siinsed "telefonid" peavad suutma taluda kuum ja külma, põrutusi ja tolmu ning mudasse või porilompi kukkumine ei tohiks sellise navi(telefoni) omanikku väga häirida. Kui keegi tahab nendega helistada või netis surfata siis võib ta seda teha aga selleks otsatrbel on olemas palju paremaid telefone. See teema on eelkõige monofukntsionaalsetest naviseadmetest.

@ranel, ma olen sinuga üldjuhul nõus, monufunktsionaalne seade on alati kõige parem (sellest ka see teema siin). Siiski, nii sitta navit pole mul varem olnud, kui seda oli Garmin Zümo 595LM. Garmini tippmudel. Näiteks pea 8 aastat vana Becker Mamba oli üldiselt parem, kui jätte välja asjaolu, et ta ei osanud trackiga midagi peale hakata. Garmini ekraan päikese käes pea nähtamatu, üldiselt madala kontrastiga, viletsad kaardid (kohati) ja nadi kaardihaldus, halvad ja loetamatud kuvastiilid, ebaloogiline kasutajaliides, peidetud omdused ja 100% mõttetu BT link telefoniga. Need on vaid üksikud puudused, mida ma kohe esmases järjekorras meenutan.
Seda teemat ei peeta täna siin üleval seetõttu, et telefonil baseeruv lahendus oleks odavam. Teema on suuresti tingitud asjaolust, et Garmini tippnavi on lootuseltult aegunud rauaga, kui korpus välja jätta siis tervikuna, kõik on ajast ja arust. Pane juurde mõtetud piirangud, mida Garmin rakendab oma intellektuaalse omandi kaitsmiseks ja sul ongi koos halvim kasutajakogemus + pakutav väärtus pole vähimalgi määral kooskõlas toote hinnaga. Hind loob mulje, justkui oleks tegu tipptootega, reaalsuses on Garmin aga nautinud sisulist monopolististaatust ja müünud sellest tulenevalt mida iganes (keskmist sodi). See pidu saab kohe läbi, sest tarbijal on altenatiiv ja ta tahab oma raha eest midagi saada.

Google Mapsi ei peaks motonavigeerimisel väga tõsiseltvõetava alternatiivina mainima. Vahel võib ju vaadata aga ei tegu ega nägu ole lõpuni sobivad. Kõikidesse Android telefonidesse leidub suurel hulgal erinevaid off-line kaarte.
Kui sa tahad töökindluse osas enam-vähem kindla peale välja minna, siis vali endale Kyocera Dualfroce Pro või Pro 2 (globaalaeks kasutuseks sobib vaid AT&T versioon; pole saadaval Euroopas).

Kokkuvõtvalt: mul pole siinkohal midagi tõestada. Minul on Garmini asemel oma motonavi ja ma olen tehtud otsusega väga rahul. Kes tahab, ostab endal Garmini, kes tahab - Samsungi. Aga nagu @Jesper ütles siis mõlemad lähevad ja kiidavad oma v**** mõnes teises, asjakohases teemas.

Statistika: Postitatud Postitas Macintosh — 33 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Kas kütusemüüjad lihtsalt huiiavad, või milleks seda kütuse hinda päevas mitu korda muuta?

Taitsa offtopicusse kisub aga lemmikloomatoitu ja -tarbeid ostan ma juba aastaid https://www.zooplus.de/ lehelt, toovad kulleriga ukse taha isegi saartele. Hinnavahe on ikka oluline isegi minu kahe kassi puhul... Saksa leht on millegiparast ka soodsam kui sama lehekylg inglisekeelsena ja .com aadressina kuigi kaup tuleb samast Poola laost.

Täiega, aga kaup24 (ja veel mõned) tellivad sealt samast poola laost ja toetad tavaliselt samasuure piskuga kohalikku ettevõtjat.

ca 10a tagasi jõudis autovaruosa turule sama fenomen, nüüd laieneb igale poole mujale ka. Võime ju itsitada, et photopoint müüb talverehve ja kassitoitu(samast laost tellivad), aga reaalselt on see mõistlik. Turg kohaneb gloabaliseerumisega.

Statistika: Postitatud Postitas simp — 55 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Kas kütusemüüjad lihtsalt huiiavad, või milleks seda kütuse hinda päevas mitu korda muuta?

Spoiler:

Kohati isegi kuni 25 senti erinevust.

Konkreetseid näiteid palun. Eelmisel aastal polnud Viljandi, Valga ja Valka hindadel mingit olulist vahet. Kui sügavale Lätti on vaja sõita 25 sendi jaoks?

Leidsin tasku põhjast tseki 17.11 mingi suvaline tankla Valmiera ja Riia vahel diisel 1.207. Mälu järgi Riias tankisin nii poolteist nädalat tagasi 1.13 liiter aga selles osas paberil tõestust pole ja mälu võib petta.

Hoidsin huvi pärast silmad lahti Riiast tulles. Riias LN diisel 1.137, bens 95 1.207. Valmieras neste diisel 1.197 ja 95 1.257. Valkas Virši diisel 1.204 ja 95 1.264. Valgas gaytsirkuses diisel 1.341 bens 1.335, olerexis 1.355 ja 1.335. 25sendise vahe jaoks peab arvatavasti Leetu sõitma.

Statistika: Postitatud Postitas vanalendur — 30 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Kas kütusemüüjad lihtsalt huiiavad, või milleks seda kütuse hinda päevas mitu korda muuta?

Taitsa offtopicusse kisub aga lemmikloomatoitu ja -tarbeid ostan ma juba aastaid https://www.zooplus.de/ lehelt, toovad kulleriga ukse taha isegi saartele. Hinnavahe on ikka oluline isegi minu kahe kassi puhul... Saksa leht on millegiparast ka soodsam kui sama lehekylg inglisekeelsena ja .com aadressina kuigi kaup tuleb samast Poola laost.

Käin ka näiteks koerasööki ja kuivataud koeramaiusi ostmas K-Rautas,kus müüakse sama toitu,mida ma enne kenneli kaudu ostsin. Kott sööki 15kg on seal nädalavahetusel üle 20€ odavam kui kennelist ostes ja maiuse pakk mida ostan tavaliselt 4-5 on 5-7€ soodsam kui kenneli poes,mis on lisaks ka nädalvahetusel kinni ning peale tööd läbi linna sinna on ka paras peavalu. Kulub seda toitu natuke rohkem kui kott kuus.

Statistika: Postitatud Postitas efendi — 34 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Andke nõu: akutööriistade valik

image.png

Sellest oli ka juttu, ei meenu, kas peeti liiga kirveks või liiga kobakaks.

Terve riiulitäie kalli tootja kalli seeria akuriistade üheks vastuväiteks ongi ilmselt see, et kui sul neid ikka pidevalt vaja ei ole, siis raha lihtsalt seisab seal, vahel mõni rott närib natuke möödaminnes, seadmed näevad välja nagu uued, aga tehniliselt ikkagi vananevad, akud vananevad jne. Ma ei kujutaks küll ette, mida ma 230mm akurelakaga peale hakkaks. Ei korteris, garaažis ega maal vanemate aiaga eramajas (ok, seal võiks äkki ühe korra aeda ehitades torudest aiaposte lasta). Aga eks vajadused ole erinevad.

Statistika: Postitatud Postitas Black — 36 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Andke nõu: akutööriistade valik

Gaasikolvil on mõned miinused küll, samas on need mõistusega võttes loomulikud.
Gaasikolb ei toimi külmas, eriti kui balloonid on pooltühi või juhul kui kasutatakse pikemalt. Lisaks ei ole reeglina piisavalt võimsust, soojendamaks detaili 0 kraadi ligiduses.
Keraamika millest tuli läbi käib kipub mingil ajal ikkagi otsa saama. Samas garages jällegi asendamatu.

Statistika: Postitatud Postitas Kauri — 45 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Andke nõu: akutööriistade valik

Mul oli just ühe kaablitehnikuga jootekolbide teemal juttu. Ka portatiivsust vaja. Gaasikolvi laitis miskipärast maha, aga mainis ka, et üks tuttav olevat ise kombineerinud sellise, et tavaline 12V kolb ja aku on juhtmega seljakotis. Ilmselt siis mitte pliiaku...

Statistika: Postitatud Postitas Black — 54 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Andke nõu: akutööriistade valik

Trassides kasutatakse niiöelda “akudena” ressiivereid 200- 1500l. Aga Makital tuli just välja akupakk 4 aku jaoks mille saad selga panna ja tööriista küljes on adapter juhtmega. Saad teha relakaga järjest 4x kauem tööd näiteks.

Statistika: Postitatud Postitas Kauri — vähem kui minut tagasi

Vaba teema • Re: Andke nõu: akutööriistade valik

Black, tegelikult see tööriist summaarselt on ikkagi lihvija väga suures osas. Tööstuses on valdav töö ainult lihvimine, ja ma tean firmasid, kus mees laseb 4-6 tundi päevas ainult lihvida. Tõsi, seal on küll kogu elu suruõhu peal ja ühe tööstusliku nurklihvija hinna eest saaks neid akukaid tükki 10 omale soetada.

Huvitav, kas suruõhuriistade kasutajad ka vahel "akusid" kasutavad? Balloon seljas.

Statistika: Postitatud Postitas Black — 11 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Andke nõu: akutööriistade valik

Ükskõik mis juhtus üteldi, et kasutasid töötegemiseks? Siis ei lähe garantii alla...

A on neil tööriistadel peale töötegemise veel mõni eesmärk? Või peeti silmas, et kas hobinokitseja või proff töömees ning viimasele garantii ei kehti mingil kummalisel põhjusel?

Statistika: Postitatud Postitas M.T. — 48 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Andke nõu: akutööriistade valik

Jesperile 10 punkti. Mul on omal samuti olemas 125mm ja 230mm akunurklihvija ja ütlen ausalt, et need juhtmega asjad on minust sinna riiulile seisma jäänud. Kui kasutada akuriistale mõeldud lõioke ja lihvkettaid, siis ei ole elektrilisel enam mingit eelist.
Black, tegelikult see tööriist summaarselt on ikkagi lihvija väga suures osas. Tööstuses on valdav töö ainult lihvimine, ja ma tean firmasid, kus mees laseb 4-6 tundi päevas ainult lihvida. Tõsi, seal on küll kogu elu suruõhu peal ja ühe tööstusliku nurklihvija hinna eest saaks neid akukaid tükki 10 omale soetada.

Statistika: Postitatud Postitas Kauri — 6 minutit tagasi

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

EU polegi probleem. EU väline on probleemne. Isegi kui kohaliku simi ostad, siis leidub palju kohti ikka ilma levita. Roamingus samas saad rohkem võrke kasutada.

Telefone ei kasuta ilmselt enamus inimesi üle 3-4 aasta ehk ei mõista muret 7a vana telefoniga.

Selles see probleem ongi. Selleks ongi hea eraldiseisev moto jaoks mobla, kus kõik asjad alles ja ei peaks muudkui exportima/importima.
Korralik telefon aga maksab korralikku raha, mis kestaks aastaid. Ei pea silmas tehnilist vastupidavast, vaid just riistvara aegumist.

Statistika: Postitatud Postitas ranel — 31 minutit tagasi

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Suurim miinus Garmin puhul meie kiirelt arenevas maailmas on kaartide liiga aeglane uuendamine ehk isegi paar aastat tagasi valmis saanud teed ei ole seal veel olemas. Lisaks muidugi kiiruskaamerate ja muu online info. See online on küll üle äpi olemas,aga no andke andeks ,aga see on üks ebamugavamaid lahendusi üldse, mida tean. Ja selleks on siis ka ikkagi vaja nutitelefoni temaga sidumiseks.

Urmas, sa ei taju ega ka taha ka tajuda eraldiseisva, lollikindla ja igas olukorras töötava seadme võlusid. Keegi ei käse sul kasutada City Navigator kaarte. Teine asi nagu nimigi viitab, siis see mõeldud linnas navigeerimiseks ja asulast väljaspool on põhiteed peal. Mul endal topokaardid sees Garminis nüüdseks umbes 2a vanused ja nii Eestis kui ka Venemaal on nendel kaartidel rohkem infot, kui samal ajal mobla näitab Gmapsis. Lisaks on mul näiteks Vene kaartidel info sees, kus Gmapsis vaadates on riikliku nõude tõttu tühi auk. Korduvalt testitud. Samas jah linnas, mõni ristmik on uuendamata jäänud. Kui viitsiks uuendada/osta uuendus, oleks seegi info ilmselt uuendatud. Kiiruskaamerad samamoodi, kogu selle info saab lisada ja seda sai juba mu esimesele 2004.a garminile lisada. Kusjuures 2004.a seadmes on mul 2017.a kaardid sees. Hiljem pole viitsinud uuendada ja seisab sahtlis niisama. Ehk siis kaardid sõltuvad ikka sellest, kas viitsid neid uuendada või mitte ning kui uuendada, siis milliseid kaarte kasutad.

Lisaks 10a hiljem on ilmselt nutitelefonis soft kasutamatu, sest tarkvara ikka uueneb. Kui tarkvara ei uuenda, siis ei saa ka ilmselt tulevikus uusi kaarte. Lõputu ring.

2012.a ostsin omale nt Samsung Galaxy S2. Sel ajal välja tulnud tippmudel. Loobusin selle kasutamisest juba üle 3a tagasi, kuna uuemate rakenduste jaoks muudkui mälu puudu. Andsin selle oma isale seejärel ära ja rootisin ära ning noppisin nii puhtaks, kui vähegi sai. Eelmine aasta loobus ka tema sellest, kuna Waze kasutamine muutus sellel piinavaks, sest olenemata, et telefonis äppe sisuliselt polnud, oli siiski mälu puudus telefonis. Kasutatav eluiga ehk siis 6a ja need viimased aastad tulid ka ikka väga pingutades. Rääkimata sellest, et 3-s aku sees. Siit tuleb järgmine suur miinus tihtilugu telefonidel. Surnud akuga telefoni ei saa tavaliselt kasutada.

Need eespool variant, mida sa pakud, sry aga see on täielik jura. Mootorratas pole auto. Maci eespool pakutud juhtmevabad lahendused on ainus, mida isegi tasuks kaaluda. Olgugi, et kasutades ka näiteks Hiina telefone, võid saada esialgse soetushinna alla, siis pikemaajalisel kasutusel on Moto-GPS mobla baasil vähemalt minu silmis kallim lahendus, kui nn klassikalised motogepsud. Lisaks mobiili põhine motogps põhiline eelis säilib vaid siis, kui internetiühendus on olemas või teine variant, kas raatsid kulutada raha jooksvalt interneti peale. Vaadates väljaspool EU-d roamingu hindasid, siis kaob mul igasugu isu netti sisse lülitada. Hindadele lisandub käibemaks
111.jpg222.jpg333.jpg444.jpg555.jpg

Ainus point, mis paneks, mind motogepsu hetkel uuendama, oleks tõesti, kui telefon istub turvaliselt taskus ja ma ei pea soetama omale hüpermegaveegakindlatpommikindlat telefoni ja ala waze info saaks edastada pommikindla gepsu ekraanile nagu uuematel autodel teha saab. Hetkel aga 180 eurone hiinakas, millel puudub igasugu IP klass ja klaas pole kriimustuste kindel. Riistvara aga oluliselt ägedam, kui oluliselt kallimad IP klassiga telefonid.

Lõpuks jääb asi ikka selle taha pidama, et mis funktsioone reaalselt keegi kasutab. Mõnel piisab navigeerimisest paari eurosest paberkaardist, mõnel aga ülisupermega navigeerimisseadmest.

Näiteks mu enda näitel, mis funktsioone põhiliselt kasutan pikamaasõitudel.
*Navigeerimine/kaardi vaatamine
*Kiiruskaamerad
*Kohalik kellaaeg, keskmine kiirus ja päikese loojumise aeg(see viimane oi oi, kui hea selle järgi arvestada, millal laagrisse tuleb jääda)
*Lemmikud punktid
*Raja järgi sõit
*Muusika klappidesse
*Track history vms.

Sai pikk jutt, aga äkki kellegile abiks, kes loodab mobla baasil gps-iga näiteks raha säästa. Kes vähegi igapäevaselt kasutab IP68 stiilis telefoni juhtmevaba laadimisega, siis see oleks korralik alternatiiv motogepsule. Küll aga muud variandid ei näe ma, et oleks väga ratsionaalsed. Siis jääb ka ikka alles variant, et võiks mõni teine telefon minigripp kotikeses kohvri põhjas veel olla juhuks kui põhitelefoniga pole enam võimalik navigeerida/helistada, aga noh selle tagavara saab osta ka kasutatud peast ala 20 euroga kohvrisse.

Selle vastu aitas mind väga hästi selline asi nagu Three kõnekaart (kunagi Mac soovitas vist)

http://www.three.co.uk/

Seal saad võtta paketi kus euroopa enamus riike on sama tariifiga. Hetkel rännanud horvaatiasse sellega edasi tagasi, käinud ära Itaalias ja väga mõistliku hinnaga.

Statistika: Postitatud Postitas Ronk — 12 minutit tagasi

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Ranel ma ei tee maha seda,mida sa kiidad,vaid konstateerin fakti enda kasutuses olevatest seadmetest. Grminitel on meil päris paljudel tavaline eluaegne uuendus ja osadel see nn profi ehk veoauto teema. Kaardid on neis 100% identsed. ma ise uuendan neid pidevalt. Mul on kasutuses vist mingi 20 erinevat Garminit ja uuendused on neil ikka ühed ja samad. See mida sa ise sinna lisaks poogid ei lähe arvesse.
Kui tahad välisriigis kasutada andmesidet,siis ostad kohaliku SIM kaardi ,mis ei maksa enam kuskil liiga palju ka venes mitte. Või siis kasutad ka selles telefoni baasil seadmes offline navigeerimist, mis on ka ikkagi ajakohasem,kui ükskõik kui uus garmin. Telefone ei kasuta ilmselt enamus inimesi üle 3-4 aasta ehk ei mõista muret 7a vana telefoniga.

Statistika: Postitatud Postitas urmas66 — 51 minutit tagasi

Sõidu- ja lisavarustus • Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

loen ikka seda teemat ja mõtlen, et milleks see.. ostsin üle 10a tagasi zümo. Käib see vastavalt aastaajale nii tskili, saani kui ATV peal. Näinud kõike-vett, lund ja päikest. Töötab laitmatult. Telefonikõned tulevad ekraanile. Telefon on turvaliselt taskus. Mis kindlasti turvalisuse aspektist on väga tähtis. Kui peaksid õnnetusse sattuma ja käsi vähegi liigub saad abi kutsuda vähemalt.
Samas on mul tsiklil ikka telefonihoidja ka peal..

Käiks Zümole SIM sisse, olekski nutitelefon. 10a vana mudel küll...

Nutitelefonid on ju puhtalt PDA/PNA raua edasiarendus.

Statistika: Postitatud Postitas Black — 59 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Andke nõu: akutööriistade valik

Kui näiteks aastal 2349 peaks minema aruteluks, et mis märkimisväärselt nutikaid tööriistu muuseumis 21. sajandi alguse vitriinis eksponeerida, siis narredega lehtvõtmed ja akurelakas saaksid minult kohe mõlemad 200 punkti! Isegi hind ei ole enam väga suur argument juhtme kasuks, lisaks pikendusjuhe pole ka nagu päris tasuta.

Statistika: Postitatud Postitas Jesper — 6 minutit tagasi

Vaba teema • Re: Andke nõu: akutööriistade valik

Vahel tasub ka kaaluda, kas ja mis tööriistad kindlasti akutoitel olema peaks. Juhtmeta trell, kruvi- ja mutrikeeraja teevad elu kindlasti oluliselt mugavamaks, aga kas relakas ja ketassaag peaksid tingimata akuga olema, kuna üldjuhul saed-lõikad ju ikkagi mingis kindlas kohas oma tükid valmis? Pikenduse lahti kerimine ei pruugi kestvama töö korral akudega majandamisest oluliselt tülikam olla. 220V riistadel on rohkem jõudu ka. Akurelakad on näiteks mingi 8500RPM, 220V aga 11000RPM. Aeglasemaga kulub ketas kiiremini. Kivi lõigates on jõudluses kõva vahe. Sae puhul ma soovitaks akuga hoopis tiigrit - teeb tihti sama töö ära, mis ketassaag, lisaks veel ülimugav (õuna)puuoksi kärpida jms.

Akurelakas on loomulikult tänuväärt tööriist kõikidele, kel vaja öösel kuskil mõni lukk lahti lõigata...

Relaka eestikeelne nimetus "nurklihvija" on ka üks kummaline sõna. Tahaks statistikat, kui palju sellega tegelikult lihvitakse ja kui palju lõigatakse? Pakun, et protsent on tugevalt teisele poole kaldu.

Statistika: Postitatud Postitas Black — 23 minutit tagasi

Pages